Меню
Главная
Календарь новостей
<<Май, 2024>> | пн | вт | ср | чт | пт | сб | вс |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Контактная информация
Адрес:211998 аг. Опса ул. Молодежная, 7 Браславский район Витебская область Беларусь Телефон:+375 2153 22 817 (учит.) +375 2153 61 844 (дир.) E-mail: opsa_sch@braslav-region.by Администратор сайта: Мачульская Валентина Ивановна
Cтатистика посещений
|
21.02.2022
Свята "Мова - родная, мова - модная!"
21 лютага ўвесь свет адзначае Міжнародны дзень роднай мовы. Для беларусаў, несумненна, роднай з'яўляецца беларуская мова. Ён у нашай школе праходзіў пад дэвізам: “Рускай мове дай разгрузку, гавары па-беларуску!” Таму з раніцы установа адукацыi ператварылася ў беларускамоўнае асяроддзе. На першым паверсе ўсіх сустракалі настаўнікі ў нацыянальным строі і ўручалі эмблему свята-блакітную валошку. Усім тут жа прапаноўвалі далучыцца да чэленджа “Мова родная-мова модная!” і напісаць сваё любімае слова па-беларуску. Напісаныя словы прымацоўваліся да імправізаванага воблачка слоў. На перапынках у фае гучалі беларускія песні і праходзіла акцыя “Гавары са мной па-беларуску!”, падчас якой вучні выцягвалі картку і называлі прадмет, які там намаляваны, па-беларуску. А яшчэ можна было паспрабаваць свае сілы ў флэш-батле “Хуткамоўкі. Чытаем разам”. Лепшыя знаўцы беларускай мовы 5-6 класаў мелі магчымасць прыняць ўдзел у абласным анлайн-турніры, які праводзіўся ВДУ у гонар кандыдата філалагічных навук Арцямёнка Г. А. Але самым маштабным і доўгачаным мерапрыемствам Свята мовы стаў школьны кірмаш, да якога старанна рыхтаваліся ўсе вучні, бацькі і настаўнікі. На кірмашы можна было набыць беларускія нацыянальныя стравы, прысмакі, печыва. Вучні-гандляры рэкламавалі свае тавары, запрашаючы пакупнікоў да сябе. Трэба адзначыць, што кірмаш і для пакупнікоў, і для гандляроў прайшоў удала: усе тавары былі прададзены і настрой ва ўсіх быў найлепшы. |
Предлагаем видео с праздника ⇒
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|